Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet a rozpočtový výhled

Rozpočet  obce Lešany na rok 2019,  střednědobý výhled rozpočtu 2020-21, rozpočtová opatření, účetní závěrka a závěrečný účet za rok 2017 jsou k nahlédnutí v: MENU-OBECNÍ ÚŘAD-ÚŘEDNÍ DESKA a v kanceláři obecního úřadu Lešany

PROPAGACE OLOMOUCKÉHO KRAJE

ok

Propagace OK - Dotace na podporu JSDH  2018

Obec Lešany obdržela od Olomouckého kraje neinvestiční dotaci na opravu motorové stříkačky PS 12 ve výši 19.000,- Kč.

Mapový portál Gobec

Gobec

Facebook obce

fb

Malovaná mapa Prostějovska

Mikroregion Kostelecko

Rozpočet  na rok 2019, Rozpočtový výhled na léta 2017-20, rozpočtová opatření a závěrečný účet za rok 2017 jsou k nahlédnutí   na stránkách MIKROREGIONU KOSTELECKO (klik) a v kanceláři obecního úřadu Lešany

Mikroregion

MAS Region Haná

mas

Vodovod Pomoraví

Rozpočet svazku na rok 2019, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2020-2021, rozpočtová opatření a závěrečný účet pro rok 2017 jsou k nahlédnutí na stránkách ´Vodovodu Pomoraví (klik) a v kanceláři obecního úřadu Lešany.

Vodovod

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Krach cestovní kanceláře v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při krachu cestovní kanceláře, jenž postihl občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná občan České republiky - klient cestovní kanceláře, který byl krachem cestovní kanceláře v zahraničí postižen, příp. osoba blízká.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě krachu cestovní kanceláře se může občan České republiky obrátit na představitele cestovní kanceláře (delegáta) či jeho zástupce v České republice.
V případě, že cestovní kancelář není ochotna nebo schopna dále plnit své závazky vůči klientům, případně řešit jejich krizovou situaci, může se občan České republiky obrátit (se žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací aj.) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Před cestou doporučujeme - přečíst si informace o cestování s cestovní kanceláří, které naleznete na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

  • cestovní kancelář - jejího představitele (delegáta) či jeho zástupce v České republice,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je žadatel o pomoc státním občanem České republiky.
Dále je třeba doložit voucher, resp. doklad o úhradě služeb zkrachovalé cestovní kanceláře, popř. smlouvu uzavřenou s touto cestovní kanceláří.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za pomoc spočívající v poskytnutí rady, informace nebo zprostředkování kontaktu (za účelem řešení této životní situace) oslovené úřady poplatky nevybírají.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti o pomoc není stanovena.
Pomoc je poskytována tak, aby byla efektivní.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Ostatní klienti zkrachovalé cestovní kanceláře, další zmocněné osoby, např. pojišťovna, různé subjekty turistického ruchu v dané lokalitě, přepravní firmy apod.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Doporučuje se - aktivně usilovat o kontaktování odpovědných pracovníků cestovní kanceláře s cílem jejich veškeré možné součinnosti při řešení situace klientů.
Žadatel o pomoc poskytuje součinnost dle požadavků osloveného úřadu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.