Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet a rozpočtový výhled

Rozpočet  obce Lešany na rok 2019,  střednědobý výhled rozpočtu 2020-21, rozpočtová opatření, účetní závěrka a závěrečný účet za rok 2018 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě na MENU-OBECNÍ ÚŘAD-ÚŘEDNÍ DESKA a v listinné podobě v kanceláři obecního úřadu Lešany, a to v úředních hodinách.

logo rozpočet

Mapový portál Gobec

Gobec

Facebook obce

fb

Malovaná mapa Prostějovska

Mikroregion Kostelecko

Schválený rozpočet na rok 2019, Střednědobý výhled rozpočtu MK na období 2018-21, rozpočtová opatření a závěrečný účet za rok 2018 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě  na stránkách MIKROREGIONU KOSTELECKO https://kostelecko.webnode.cz/dokumenty/                      a v listinné podobě v kanceláři Mikroregionu Kostelecko, svazek obcí, Jakubské náměstí 138, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo MK

MAS Region Haná

logo

 

 

Vodovod Pomoraví

Rozpočet svazku na rok 2019, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2020-2021, rozpočtová opatření a závěrečný účet pro rok 2018 jsou v elektronické podobě k nahlédnutí na stránkách ´Vodovodu Pomoraví https://urednideska.alis.cz/vodovod-pomoravi-svazek-obci      a v listinné podobě v kanceláři Vodovodu Pomoraví, Okružní 880, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo VP

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Poskytnutí informace o kvalitě vody pitné a vody určené ke koupání osob

3. Pojmenování (název) životní situace

Poskytnutí informace o kvalitě vody pitné a vody určené ke koupání osob

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o případy, kdy žadatel potřebuje (k jakýmkoli účelům) znát jakost pitné vody, kterou používá nebo hodlá používat, a na základě této informace se např. rozhodne podniknout určité kroky.

Stejně je tomu v případě vody určené ke koupání osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Všechny právnické i fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti v písemné formě - můžete ji zaslat poštou, elektronickou poštou či doručit osobně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Se žádostí se obraťte na krajskou hygienickou stanici, která je místně příslušná provádět dozor nad zásobováním pitnou vodou nebo dozor nad koupališti, koupacími oblastmi, bazény, saunami.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba podat písemnou žádost, která obsahuje:

  • adresu příslušné hygienické stanice,

  • konkrétní dotaz (příp. popis problému),

  • odůvodnění podání,

  • podpis a

  • adresu žadatele.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místně příslušné hygienické stanice:

28. Popis byl naposledy aktualizován

06.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.