Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet a rozpočtový výhled

Rozpočet  obce Lešany na rok 2021,  střednědobý výhled rozpočtu 2022-23, rozpočtová opatření, účetní závěrka a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě na MENU-OBECNÍ ÚŘAD-ÚŘEDNÍ DESKA a v listinné podobě v kanceláři obecního úřadu Lešany, a to v úředních hodinách.

logo rozpočet

Oficiální facebooková stránka obce Lešany:

https://www.facebook.com/obeclesanyuprostejovaFB

Mapový portál Gobec

Gobec

GisOnline

TopGis

Propagace Olomouckého kraje

Mikroregion Kostelecko

Schválený rozpočet na rok 2021, Střednědobý výhled rozpočtu MK na období 2022-25, rozpočtová opatření a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě  na stránkách MIKROREGIONU KOSTELECKO https://kostelecko.webnode.cz/dokumenty/                      a v listinné podobě v kanceláři Mikroregionu Kostelecko, svazek obcí, Jakubské náměstí 138, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo MK

MAS Region Haná

logo

 

 

Vodovod Pomoraví

Rozpočet svazku na rok 2021, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2020-2022, rozpočtová opatření a závěrečný účet pro rok 2019 jsou v elektronické podobě k nahlédnutí na stránkách ´Vodovodu Pomoraví https://urednideska.alis.cz/vodovod-pomoravi-svazek-obci      a v listinné podobě v kanceláři Vodovodu Pomoraví, Okružní 880, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo VP

Ceník vodného na rok 2021

Na valné hromadě Vodovodu Pomoraví, svazku obcí byla dne
21. prosince 2020 schválena na
rok 2021 pro Prostějovskou část VP dvousložková cena vodného:

- pohyblivá složka 36,60 Kč/m3 (bez DPH) + pevná složka 180,-Kč/rok (bez DPH) => 40,26 Kč/m3 + 198,-Kč/rok včetně 10% DPH.

Provozovatel vodárenského systému INSTA CZ s.r.o. zůstává stejný.

Případné poruchy na vodovodu nebo na vodovodních přípoj
kách hlaste na nepřetržitou telefonní linku „vodárenského dispečinku“, mob. 723 705 690.

Malovaná mapa Prostějovska

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Vyřazování stálých úkrytů civilní ochrany z evidence úkrytového fondu

3. Pojmenování (název) životní situace

Vyřazování stálých úkrytů civilní ochrany z evidence úkrytového fondu

4. Základní informace k životní situaci

Stálé úkryty civilní ochrany (dále též "stálé úkryty CO") slouží k ukrytí obyvatelstva při mimořádných událostech.

Vlastník stálého úkrytu CO (stavby) je podle § 154 odst. 1 písm. a) stavebního zákona povinen udržovat stavbu po celou dobu její existence tak, aby nedocházelo ke znehodnocení stavby a co nejvíce se prodloužila její uživatelnost.

Podle § 23 odst. 2 písm. d) a § 25 odst. 2 písm. f) zákona o integrovaném záchranném systému je vlastník stálého úkrytu CO povinen dbát při užívání této stavby, aby nedošlo ke změně charakteru této stavby ve vztahu k jejímu účelu, a umožnit její využití pro potřeby civilní ochrany a přístup orgánům hasičského záchranného sboru nebo jimi zmocněným osobám do těchto objektů za účelem používání a kontroly údržby a oprav.

Pokud se kontrolou stálého úkrytu CO zjistí, že stavebně technický stav stálého úkrytu by mohl vést k ohrožení ukrývaných osob, je to důvod k podání žádosti na vyřazení stálého úkrytu z evidence a následně na změnu užívání stavby cestou stavebního úřadu ve smyslu § 126 a 127 stavebního zákona.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Právnická osoba, podnikající fyzická osoba a fyzická osoba, která je vlastníkem stálého úkrytu CO.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí stanovených ČSN 73 9050 "Údržba stálých úkrytů civilní ochrany" a výsledky kontroly stálého úkrytu, které jsou důvodem k vyřazení z evidence.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Na základě výsledku kontroly stálého úkrytu se obraťte se žádostí na příslušné orgány.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

  • ředitelství hasičského záchranného sboru kraje nebo
  • územní odbor hasičského záchranného sboru kraje.
Příslušné kontakty naleznete na internetových stránkách Hasičského záchranného sboru České republiky.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádost o vyřazení stálého úkrytu CO z evidence, zápis z kontroly stálého úkrytu a odborný posudek provedený autorizovanou osobou.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

Návrh na vyřazení stálého úkrytu CO z evidence zpracovává územní odbor hasičského záchranného sboru kraje na základě vaší žádosti.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

26.11.2009

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.