Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet a rozpočtový výhled

Rozpočet  obce Lešany na rok 2021,  střednědobý výhled rozpočtu 2022-23, rozpočtová opatření, účetní závěrka a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě na MENU-OBECNÍ ÚŘAD-ÚŘEDNÍ DESKA a v listinné podobě v kanceláři obecního úřadu Lešany, a to v úředních hodinách.

logo rozpočet

Oficiální facebooková stránka obce Lešany:

https://www.facebook.com/obeclesanyuprostejovaFB

Mapový portál Gobec

Gobec

GisOnline

TopGis

Propagace Olomouckého kraje

Mikroregion Kostelecko

Schválený rozpočet na rok 2021, Střednědobý výhled rozpočtu MK na období 2022-25, rozpočtová opatření a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě  na stránkách MIKROREGIONU KOSTELECKO https://kostelecko.webnode.cz/dokumenty/                      a v listinné podobě v kanceláři Mikroregionu Kostelecko, svazek obcí, Jakubské náměstí 138, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo MK

MAS Region Haná

logo

 

 

Vodovod Pomoraví

Rozpočet svazku na rok 2021, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2020-2022, rozpočtová opatření a závěrečný účet pro rok 2019 jsou v elektronické podobě k nahlédnutí na stránkách ´Vodovodu Pomoraví https://urednideska.alis.cz/vodovod-pomoravi-svazek-obci      a v listinné podobě v kanceláři Vodovodu Pomoraví, Okružní 880, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo VP

Ceník vodného na rok 2021

Na valné hromadě Vodovodu Pomoraví, svazku obcí byla dne
21. prosince 2020 schválena na
rok 2021 pro Prostějovskou část VP dvousložková cena vodného:

- pohyblivá složka 36,60 Kč/m3 (bez DPH) + pevná složka 180,-Kč/rok (bez DPH) => 40,26 Kč/m3 + 198,-Kč/rok včetně 10% DPH.

Provozovatel vodárenského systému INSTA CZ s.r.o. zůstává stejný.

Případné poruchy na vodovodu nebo na vodovodních přípoj
kách hlaste na nepřetržitou telefonní linku „vodárenského dispečinku“, mob. 723 705 690.

Malovaná mapa Prostějovska

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

4. Základní informace k životní situaci

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:

  • identifikační údaje,
  • doklad o zaplacení správního poplatku,
  • doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
  • název rekvalifikačního programu,
  • název pracovní činnosti,
  • profil absolventa,
  • vstupní předpoklady,
  • forma vzdělávání,
  • rámcový rozvrh hodin výukového dne,
  • způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
  • učební plán,
  • učební osnovy,
  • popis průběhu praktické výuky,
  • seznam literatury,
  • údaje o garantovi,
  • údaje o lektorském sboru,
  • popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
  • informace o evidenci dokumentace,
  • vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
V průběhu I. pol. roku 2015 bude možné žádost podat v elektronické podobě přes Informační systém pro akreditace; aktuální informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
V současné době je publikována Databáze udělených akreditací, která je součástí Informačního systému pro akreditace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučené formuláře pro podání žádosti naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Žádost může být opětovně předložena po přepracování.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Neudělení nebo odejmutí akreditace.

21. Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

22. Další informace

Můžete se obrátit na Mgr. Květu Hofnerovou, DiS.; Mgr. Simonu Mudrovou nebo Mgr. Marii Kaňkovou (odbor dalšího vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy).

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy - odbor dalšího vzdělávání a institucionální výchovy

26. Kontaktní osoba

Mgr. Květa Hofnerová, DiS. (tel.: 234 811 442)

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

06.11.2014

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.02.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace