Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet a rozpočtový výhled

Rozpočet  obce Lešany na rok 2021,  střednědobý výhled rozpočtu 2022-23, rozpočtová opatření, účetní závěrka a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě na MENU-OBECNÍ ÚŘAD-ÚŘEDNÍ DESKA a v listinné podobě v kanceláři obecního úřadu Lešany, a to v úředních hodinách.

logo rozpočet

Oficiální facebooková stránka obce Lešany:

https://www.facebook.com/obeclesanyuprostejovaFB

Mapový portál Gobec

Gobec

GisOnline

TopGis

Propagace Olomouckého kraje

Mikroregion Kostelecko

Schválený rozpočet na rok 2021, Střednědobý výhled rozpočtu MK na období 2022-25, rozpočtová opatření a závěrečný účet za rok 2019 jsou k nahlédnutí v elektronické podobě  na stránkách MIKROREGIONU KOSTELECKO https://kostelecko.webnode.cz/dokumenty/                      a v listinné podobě v kanceláři Mikroregionu Kostelecko, svazek obcí, Jakubské náměstí 138, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo MK

MAS Region Haná

logo

 

 

Vodovod Pomoraví

Rozpočet svazku na rok 2021, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2020-2022, rozpočtová opatření a závěrečný účet pro rok 2019 jsou v elektronické podobě k nahlédnutí na stránkách ´Vodovodu Pomoraví https://urednideska.alis.cz/vodovod-pomoravi-svazek-obci      a v listinné podobě v kanceláři Vodovodu Pomoraví, Okružní 880, 798 41 Kostelec na Hané, a to v úředních hodinách.

logo VP

Ceník vodného na rok 2021

Na valné hromadě Vodovodu Pomoraví, svazku obcí byla dne
21. prosince 2020 schválena na
rok 2021 pro Prostějovskou část VP dvousložková cena vodného:

- pohyblivá složka 36,60 Kč/m3 (bez DPH) + pevná složka 180,-Kč/rok (bez DPH) => 40,26 Kč/m3 + 198,-Kč/rok včetně 10% DPH.

Provozovatel vodárenského systému INSTA CZ s.r.o. zůstává stejný.

Případné poruchy na vodovodu nebo na vodovodních přípoj
kách hlaste na nepřetržitou telefonní linku „vodárenského dispečinku“, mob. 723 705 690.

Malovaná mapa Prostějovska

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

4. Základní informace k životní situaci

Stavby, jejich změny a udržovací práce na nich, lze provádět jen podle stavebního povolení nebo na základě ohlášení stavebnímu úřadu. Žádost o stavební povolení spolu s předepsanou dokumentací podává stavebník u stavebního úřadu. Nedílnou součástí projektové dokumentace stavby (projekt), která se předkládá ke stavebnímu řízení, je také požárně bezpečnostní řešení stavby.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Stavebník (rozumí se tím též investor a objednatel stavby).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Stavebník je povinen nejdříve zajistit zpracování projektové dokumentace jím navrhované stavby nebo jiné stavební úpravy podléhající stavebnímu řízení, a to prostřednictvím osoby oprávněné k vybraným činnostem ve výstavbě (projektant). Dále předloží žádost o vydání stanoviska k požárně bezpečnostnímu řešení stavby místně příslušnému hasičskému záchrannému sboru kraje.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Před zahájením stavebního řízení stavebním úřadem si obstarejte veškerá potřebná stanoviska dotčených orgánů státní správy a ostatních účastníků stavebního řízení. Žádost o stanovisko k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení podejte osobně nebo písemně na příslušný úřad.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na územně příslušný hasičský záchranný sbor kraje (místně příslušný územní odbor územně příslušného hasičského záchranného sboru kraje), který je dotčeným orgánem státní správy v této věci.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požárně bezpečnostní řešení stavby zpracované oprávněnou osobou (projektantem), a to ve dvou vyhotoveních (jedno vyhotovení si ponechává dotčený orgán státní správy na úseku požární ochrany pro vlastní potřebu).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Posouzení dokumentace stavby v rozsahu požárně bezpečnostního řešení dotčeným orgánem státní správy na úseku požární ochrany nepodléhá správním ani jiným poplatkům.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Pro vydání stanoviska dotčeným orgánem státní správy platí lhůty obdobně podle správního řádu (v jednoduchých případech do 30 dnů od doručení žádosti).

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalšími účastníky jsou: místně a věcně příslušný stavební úřad, ostatní dotčené orgány státní správy (podle druhu a rozsahu stavby) a ostatní účastníci stavebního řízení (v případě pochybností o rozsahu účastníků stavebního řízení rozhodne věcně příslušný stavební úřad).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Stavebník je povinen splnit veškeré podmínky uvedené v rozhodnutí o vydání stavebního povolení. Splnění této povinnosti se ověřuje v rámci kolaudačního řízení.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.10.2004

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.